sunnuntai 5. syyskuuta 2010

Äiskäni kynsilakkavarastoja.. =)

Heipparallaa.. Runsas viikko on mennyt taas perheen sairastellessa. Ensiksi poika oli melkein viikon kipeä (silmätulehdus+kuumetta) ja nyt koko muu perhe on saanut silmätulehduksen. Loppuviikon pakoilin vaan kotosalla. Sen näköisen kummituksena en vaan kehdannut kotoa poistua.. :o( Sen verran turhamainen olen..

Vanhempani olivat viikonloppureissulla ja minä olin tytsyjeni kanssa heillä sitten elukoiden hoitajina. Ja heti kun tilaisuus kävi, niin piti käydä tutkimassa äiskän Avonin esittelykassia. Äiskä pitää Avonin kotikutsuja, kun itse en taas ole niihin innostunut.. Inhoan olla esillä pienessä huoneessa kaikkien silmätikkuna.. Ei ole kivaa!!! Olen kyllä kutsuja pitänyt ja tulen niitä pitämään, mutta jännitän esiintymistä monta viikkoa etukäteen. Olen siis kummallinen!!! =)


Näitä kaikkia kynsilakkoja ei minulta löydykkään ja pari otinkin kotiin lainaksi.. pakko testailla tulevan viikon aikana! Sävyt ylhäältä vasemmalta Real red, Rose gold, Midnight plum, Luxe lavender, Ballerina ja Red wine. Tuota Midnight plum-sävyä olen oudoksunut aiemmin, mutta nyt se näytti niin houkuttelevalle (ja ehkä juuri sen takia, kun noin tummaa kynsilakkaa en ole ikinä omistanut!) Viime Avonin kokouksessa testailin Avonin tummimman vihreintä kynsilakkaa ja nääääääh, se ei olllut kyllä ollenkaan oma värini..



Sävyt: Ballerina ja Red Wine



Sävyt: Midnight Plum ja Rose Gold




Tässä yksi suosikistani! Kun kynsilakka on jotenkin tylsää, niin tämä Golden Dream on aina mahtava apu. =)  Tämän otin lainaan äitiliiniltäni ♥ +tuon Midnight Plummin. Luulen, että nämä menevät tilaukseenkin..

Näillä pärjätään alkuviikko hyvin..  =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti